Urząd Pracy m. st. Warszawy uprzejmie informuje, że w związku z panującą pandemią COVID-19 zawiesił realizację wszystkich form wsparcia osób bezrobotnych, w tym przyznanie osobie uprawnionej jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej na zasadach pomocy de minimis. Z przykrością informujemy, że złożone wnioski nie zostaną rozpatrzone.
Urząd obecnie priorytetowo realizuje zadania określone w ustawie z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. poz. 374, z późn. zm.).


Z uwagi na sytuację epidemiologiczną Urząd Pracy m.st. Warszawy uprzejmie informuje, że termin rozpatrzenia złożonych w dniach 24-28.02.2020 r. wniosków o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej w ramach pomocy de minimis zostaje wydłużony do 60 dni od dnia ich złożenia.
Jednocześnie Urząd zastrzega sobie prawo do zmiany wskazanego powyżej terminu.


Protokół z dnia 21.11.2019 r. - dotyczy wniosków złożonych w terminie 24-25.10.2019r.

Załączniki
Wnioski przekazane do oceny merytorycznej.pdf (pdf, 223 KB)
Wnioski odrzucone pod względem formalno-prawnym.pdf (pdf, 223 KB)
Wnioski odrzucone pod względem merytorycznym.pdf (pdf, 221 KB)
Wnioski skierowane do przyznania jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej.pdf (pdf, 220 KB)
Wnioski skierowane do uzupełnienia braków formalnych.pdf (pdf, 223 KB)