,
Urząd Pracy m.st. Warszawy zakończył realizację projektu „Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy w m. st. Warszawa (IV)"
Urząd Pracy m. st. Warszawy uprzejmie informuje, że z dniem 10.10.2022 r. wstrzymuje nabór wniosków w sprawie dokonywania refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy w ramach pomocy de minimis - (z wszystkich źródła finansowania: Fundusz Pracy, RPO i POWER),
W ramach realizowanego projektu na utworzonym stanowisku pracy mogą zostać zatrudnione jedynie osoby bezrobotne zarejestrowane w Urzędzie Pracy m.st. Warszawy, w wieku 30 lat i więcej, należące do przynajmniej jednej z poniższych defaworyzowanych grup:
- osoby w wieku 50 lat i więcej,
- osoby długotrwale bezrobotne tj. zarejestrowane jako bezrobotne nieprzerwanie przez okres ponad 12 miesięcy (licząc od dnia ostatniej rejestracji),
- osoby o niskich kwalifikacjach zawodowych (wykształcenie podstawowe, gimnazjalne, zasadnicze zawodowe, średnie ogólnokształcące lub średnie zawodowe),
- osoby z niepełnosprawnościami w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
- kobiety.
Zgodnie z art. 46 ust. Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy starosta (Prezydent miasta) ze środków Funduszu Pracy może zrefundować podmiotowi prowadzącemu działalność gospodarczą koszty wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego w wysokości określonej w umowie.
Informujemy, że maksymalna wysokość środków, o które można wnioskować w Urzędzie Pracy m.st. Warszawy we wskazanym powyżej terminie nie może przekroczyć 6-krotnej wysokości przeciętnego wynagrodzenia.
Przewidziana liczba uczestników zadania w roku 2021: 40 osób.
Każda osoba zatrudniania na utworzonym stanowisku pracy musi mieć przygotowany Indywidualny Plan Działania przed podjęcie zatrudnienia.
W tym celu należy zgłosić się do pośredników pracy w Urzędzie:
- CAZ Ciołka - e-mail: wizytyciolka@up.warszawa.pl
- CAZ Grochowska - e-mail: wizytygrochowska@up.warszawa.pl
- Dział Obsługi Osób Niepełnosprawnych - e-mail: mlynarska@up.warszawa.pl
telefonicznie pod numerem 22 391 13 00 i postępuj zgodnie z zapowiedziami
Utrzymanie utworzonego stanowiska pracy wymagane jest przez okres co najmniej 24 miesięcy przepracowanych na refundowanym stanowisku. Umowa o pracę zatrudnionego bezrobotnego nie może być zawarta na okres krótszy niż 1 miesiące – 30 dni.
Informacje na temat realizowanych projektów EFS można uzyskać pod nr telefonu: 22 877 75 00
„Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy w m. st. Warszawa (IV)"
współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach Osi Priorytetowej VIII - Rozwój rynku pracy
Działanie 8.1 Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych przez PUP
i przeciwdziałanie skutkom epidemii COVID-19
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 2020
współfinansowany przez Unię Europejską dofinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego